Marknadsföring på hjul
Sampling för ert brand
— Förstå ert brand och hur ni engagerar varumärket för att skapa de effektivaste kampanjerna
Hur kan sampling gynna varumärket och era konsumenter?
Enkelt uttryckt, genom att tillhandahålla samples får konsumenten prova innan de köper och på bestämma själva vad de tycker. Sampling ökar exponeringen av varumärken, där potentiella konsumenter får se, smaka, känna, uppleva produkten och nästa gång de är i den fysiska eller digitala butiken, är det mer sannolikt för igenkänning, komma ihåg smaken och att faktiskt köpa.
Varumärken som delar ut produktprover låter konsumenten själv ta reda på om och hur de gillar produkten. Utan sampling är det många som inte provar något nytt och sannolikheten att konsumenten köper efter att ha fått en sample ökar. Spridning genom word of mouth är också betydligt större när konsumenten fått med sig prover.
Redo för sampling?
— Funderar ni på att lägga till sampling i er marknadsföringskampanj? Låt oss hjälpa er!
OOH - Se till att ni syns på unika sätt
— Vi är extra passionerade för fordon med hjul, framförallt fordon som går att marknadsföra sig på.
Det ska vara enkelt, lätt och effektivt att synas utomhus på ett unikt sätt
Eventcyklar och fordon som sticker ut
Att marknadsföra ert varumärke på eventcyklar eller fordon är en effektiv metod för att nå ut med budskap. Vi kan exempelvis rulla ut lådcyklar med digitala skärmar som visar rörligt material och som syns på de hetaste platserna - exponering som annars kan vara omöjlig att matcha.
Fantasin och kreativiteten sätter gränser!
Låt oss bygga en gigantisk produktkopia och cirkulera runt i city, eller varför inte boka en eventmoppe och kör årets event ifrån.
Vill ni också sticka ut och synas?
Event - Skapa ett oförglömligt event
— Oavsett om ni bara behöver eventpersonal eller någon som styr upp hela eventet fixar vi det
Vi är en kreativ eventbyrå
Vi är en kreativ eventbyrå som löser det mesta inom event. Varje förfrågan är unik och att bli prövade gång på gång är något vi gillar! Det kan vara utomhus, inomhus, mässor, projektledning, interna event som fester, aws eller externa event, you name it. Det viktiga är att det blir kul och riktigt bra.